دربند تهران

زمانی که بحث سفر مطرح می شود، اغلب به استان های خوش اب و هوای شمال کشورمان فکر می کنند. هر چند استان ها و شهر های شمالی کشورمان مناطق بسیار بکری برای مسافرت هستند اما بهتر است کمی تنوع در زندگی به خرج بدهید. شما می توانید به جای مسافرت به شمال، سفر به تهران که جاذبه های دیدنی بسیار زیادی را دارد تجربه کنید.دربند یکی از معروف ترین جاذبه های تهران است. منطقه ای که اب و هوایش خیلی به اب و هوای شمال کشورمان نزدیک است. رفتن به دربند می تواند حال شما را دگرگون کند. البته به شرط اینکه یک برنامه چند روزه برای سفر به تهران داشته باشید.


این تصمیم شما می تواند علاوه بردگرگونی احوالات شما و خانواده تان، خاطرات به یاد ماندنی زیادی را برای شما به یادگار ثبت کند. پیشنهاد می کنیم تجهیزات خود را برای سفر به پایتخت محیا کنید تا همین حالا راهی این شهر شوید. مطمئنا از این سفر خود پشیمان نخواهید شد. البته قبل از هر اقدامی باید بک اقامتگاه مناسب برای خود دست و پا کنید. این کار را می توانید خیلی راحت با استفاده از اجاره سوئیت در تهران انجام دهید.البته شما می توانید اقدام به اجاره اپارتمان مبله در تهران نیز کنید. این بسته به تصمیم خودتان است. بد نیست پیش از سفر کمی با دربند آشنا شوید.


دربند تهران


آشنایی با دربند تهران


شاید کمتر کسی را پیدا کنید که اسم دربند را نشنیده باشد. دربند یکی از معروف ترین جاهای دیدنی تهران است. این محله که در گذشته یک منطقه جدا از تهران بود و به عنوان یک دهکده شناخته میشد، اکنون از جاذبه های پر طرفدار در میان مردم تهران است. دربند در شمال تهران واقع شده است. این دهکده قدیمی اکنون به پاتوق بسیاری از مردم تهران که عاشق گشت و گذار در مناطق خوش اب وهوا هستند تبدیل شده است. دربند در میان جاذبه های گردشگری تهران، یک مقصد محبوب برای گردشگران داخلی و توریست های خارجی است. پیشنهاد می کنیم با اجاره آپارتمان مبله در تهران  ، حتما زمانی را به بازدید و گشت و گذار در دربند اختصاص دهید.


دربند تهران


اما لازم است بدانید دربند محله های بسیار زیادی دارد. با مراجعه به این منطقه می توانید از محله های قدیمی همچون کلاغ پر، سربند، مرغ محله و کنار محله دیدن کنید. شما می توانید با رفتن به این منطقه، پیاده روی در خیابان های سبز و خوش رنگ دربند و کوهنوردی در مسیر دربند به توچال را تجربه کنید. در این محله رستوران های بی نظیر زیادی وجود دارد که مراجعه به ان ها و خوردن یک وعده غذای لذیذ در یکی از ان ها خالی از لطف نیست پیشنهاد می کنیم در این سفر حتما از تله سیژ دربند نیز دیدن فرمایید. این را نیز اضافه کنیم که در ارتفاعات محله دربند، یک ابشار به نام ابشار دوقلو وجود دارد. این ابشار که در ارتفاع بیش از 2 هزار و 700 متری از سطح دریا واقع شده است، یکی از بهترین مناطر تهران برای عکاسی است. پیشنهاد می کنیم حتما سری به این منطقه رویایی بزنید.

منبع خبر :